The story continues,... - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Niels Franken - WaarBenJij.nu The story continues,... - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Niels Franken - WaarBenJij.nu

The story continues,...

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

24 Januari 2010 | Nederland, Susteren

Heey mensen!

Zoals vele van jullie wellicht al vernomen hebben, ga ik over precies 2 weken weer naar Zuid-Afrika!(H) Yiehaa! Naar Kaapstad weer overigens. Dit keer voor een afstudeerstage. Ik blijf iets minder lang dan vorig jaar, 4 maanden namelijk. Ik ben dus zo weer terug:D

Ik ga weer samen met mijn buddy Chrizzle. We hebben weer hetzelfde apparatement ter beschikking, The Delaware. Zeer relaxd dus:D

Verder ga ik bij een toeristenbureau in Greenpoint werken waar ik als projectopdracht hun marketing-gebeuren onder de loep zal nemen. Analyseren wat er in de toekomst zoal verbeterd kan worden. Klinkt voor mij zeer relaxd en heb er ook ongelooflijke zin in!

En ook gaat er nieuwe foto-apparatuur mee, dus ik hoop nog mooiere foto's te kunnen maken dan vorige keer:D

Maar nu nog even de laatste loodjes afleggen op school,...

I'll keep you up to date,..

• 24 Januari 2010 - 18:11

Rsjel:

tis gweun noe hie -1....
    en doe zits euver 2 weake in +25!!!!!!!!

Wiezo ig ben jaloers(A)
    Uiteraard goan ig dig weer volgen ;)

xx

• 24 Januari 2010 - 18:42

Chantalle:

Hé Niels,

leuk dat je weer een blog gaat bijhouden met al je avonturen. Ik weet dat je er heel erg naar uitkijkt om je afstudeerstage in Kaapstad te doen. Heel veel succes en hoop vlug mooie plaatjes op deze site te zien!

Groetjes
    Chantalle

• 24 Januari 2010 - 18:57

Lianne:

Zucht... Weer jaloers! Enjoy!! :d

• 24 Januari 2010 - 19:28

Remko:

heel veel plezier kerel!!

groetjes Remko

• 25 Januari 2010 - 10:17

Jonne:

Ig goan dig aug weer volgen!!!
    xxx jonne

• 25 Januari 2010 - 12:30

Karlijn:

Hee Nielsje,
    Echt sjiek datse weer noa zuid afrika geis!
    Ig goan dien verhoale weer volgen=D
    xx

• 25 Januari 2010 - 15:41

Joyce:

Daat gaat ie weer..................!

• 28 Januari 2010 - 18:22

Anne-Marie:

He Niels,
    leuk dat je weer een site gaat bijhouden! Kunnen we mooi gebruiken om de volgende lichting studenten enthousiast te maken voor een stage in ZA!
    Ik wens je alvast veel succes en zie je in ieder geval 22, 23 of 24 maart in Cape Town!
    groetjes Anne-Marie

• 31 Januari 2010 - 17:54

Con:

Naar ik het zo in schat zijn jullie er weer helemaal klaar voor. Vergeet in ieder geval niet voldoende ruimte op de harde schij te maken, zodat er weer een nieuwe
    collelctie prachtige foto's op kan.

• 02 Februari 2010 - 10:45

Inge:

heey niels,

Wat superleuk dat se geas! Seen we allebei weg oet Nederland voor de kommende paar moanden.

Heel veul plezeer! En ich zal dien site in de gate hoaje.

Xx Inge

• 03 Februari 2010 - 15:06

Elly :

HA Niels daar gaat ie weer. Nog 3 dagen dan op naar Brussel.Heel veel plezier en ook werk natuurlijk Let een beetje op Chris en kom allebei met fotos film en verhalen gezond en bruin met nieuwe ervaringen terug. Gr xxxx Elly

• 03 Februari 2010 - 15:18

Billy Mays(Chrizzle):

Billy Mays here with another fantastic ... ohho S***balls...
    Nebaan nog 4 daagjes en dan zitten we weer in het vliegtuig naar het zonnige zuiden! Heb er ontzettend veel zin in. Ciao!

• 04 Februari 2010 - 09:25

Saskia & Bart:

Laat die foto's maar komen!!! We zitten alvast klaar en gaan jullie zeker volgen. Heel veel plezier in The Delaware en vooral GENIETEN!!!