Cape Town komt steeds dichterbij! - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Niels Franken - WaarBenJij.nu Cape Town komt steeds dichterbij! - Reisverslag uit Susteren, Nederland van Niels Franken - WaarBenJij.nu

Cape Town komt steeds dichterbij!

Door: Niels

Blijf op de hoogte en volg Niels

17 Augustus 2008 | Nederland, Susteren

Heeey mensen!

Het is bijna zover! De spanning stijgt! Nog een weekje en dan vertrekt Niels naar Kaapstad in Zuid-Afrika. Van mijn checklist is bijna alles al afgevinkt, ik moet alleen nog even een internationaal rijbewijs gaan halen. En dan ben ik inprincipe al klaar voor vertrek:D

Ik ga samen met Chris, een klasgenoot en tevens een goeie vriend, bij Equillore stage lopen. Equillore is een juridisch adviesbureau. Ik weet nog niet echt wat ik ervan kan verwachten, maar veel zin heb ik er wel in! Wat een uitdaging!

Onze accomedatie is geregeld en wij wonen in een 2 persoons kamertje in Mill Street, dit is in de wijk Gardens, nét buiten het centrum. Dat is gunstig, want heel veel dingen zijn nu op loopafstand voor ons:D

Ik vlieg de 24e om 17.20uur via Brussel, eerst naar London en dan direct door. Zo hebben we bij aankomst nog eerst een paar dagen vrije tijd. De stage begint eigenlijk de 1e van september. En nu maar hopen dat alles goed gaat op Brussel, want ze zijn nu veel aan het staken daar :S....

Tevens wil ik jullie er even op attenderen dat mijn gebruikelijke gsm-nummer vanaf 25 augustus geblokkeerd wordt voor 5 maanden lang!
Lieve smsjes in mijn stageperiode mogen naar mijn Afrikaans nummer :), maar dat nr volgt nog. En verder ben ik natuurlijk bereikbaar via de mail, hyves, of hier @ waarbenjij

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden van mijn avontuurtjes en foto's!! Kom geregeld ff checke dus :)

  • 17 Augustus 2008 - 14:37

    Jenny:

    Hey Niels,

    Ik wou je even heel veel succes wensen in Zuid-Afrika, en geniet er natuurlijk ook van. Zal zeker je gaan volgen op deze site, en natuurlijk ben ik benieuwd naar je foto's. Misschien kom je er nog een oom van mij tegen die woont in kaapstad.

    Groetjes Jenny

  • 17 Augustus 2008 - 14:45

    Dees:

    Yooh Niels,

    Dat wordt vast genieten daar in Kaapstad. Ben benieuwd naar al je verhalen en foto's.
    Over foto's gesproken... kun je mij nog wat foto's van de 4daagse mailen?
    Anyway, we zien elkaar eind november en dan gids je me maar naar de mooiste en trendy hotspots of Capetown.
    Nu al zin in!
    Ciao ciao, uit Nijmegen
    X Dees

  • 17 Augustus 2008 - 14:50

    Roy:

    Kerel,

    IK GA JE ZIEN!!!!

    Latersz Zie je bij de haaiEN !!

  • 17 Augustus 2008 - 16:05

    Joyce:

    Nielske!!
    mien klein breurke geit de grote mensenwereld in. En det helemaol Allein!!

    Gelukkig bis se nog 1 weakske hie!

    Ig ving het ech super stoer detse dit duis en durfs! (mer det hubse van dien ouwere zus, :-) )

    Ig goan die site heel veul bekieke! En gelukkig zeen ig dich, in November " In real life" Kin ig geliek mien verjaordigs kado innen!

    kus van dien zus

  • 17 Augustus 2008 - 16:41

    Joyce:

    Nielske!!
    mien klein breurke geit de grote mensenwereld in. En det helemaol Allein!!

    Gelukkig bis se nog 1 weakske hie!

    Ig ving het ech super stoer detse dit duis en durfs! (mer det hubse van dien ouwere zus, :-) )

    Ig goan die site heel veul bekieke! En gelukkig zeen ig dich, in November " In real life" Kin ig geliek mien verjaordigs kado innen!

    kus van dien zus

  • 20 Augustus 2008 - 07:50

    Lon:

    Zal zeker vet gaan worden! Ook veel Nederlanders daar :) Maar kijk maar uit dat je niet ontvoerd wordt ofzo:P

  • 20 Augustus 2008 - 17:22

    Chris Raes:

    Heey Niels!

    Echt vet dat je naar Kaapstad gaat. Wat zeg ik nou... Ik ga ook :S
    Het wordt vast super vet met z'n tweeen!

  • 21 Augustus 2008 - 12:29

    Diandro:

    neem je een souveniertje voor me mee?

  • 21 Augustus 2008 - 15:55

    Saskia:

    Ha Niels,

    Ik wens je alvast een hele goede reis. Ga maar alvast de leuke plekjes ontdekken. Dan kunnen we daar naartoe gaan. Enne, ik kom snel bij jullie buurten (of jullie bij mij). Toi toi toi en tot snel ik Kaapstad!!!

  • 22 Augustus 2008 - 09:44

    Malissa:

    Niels, heel veel plezier in Kaapstad! Ik hoop dat het jullie beter afgaat dan mij:$ haha, maar dat zal vast wel goed komen!:)
    Ik zie je waarschijnlijk vanavond nog bij Chris? Hoop van wel!
    Zal raar worden,, in Mondial en geen Niels meer tegenkomen.. Mje over 5 maandjes wel weer haha..
    Ik zal zeker je pagina bijhouden, en ben benieuwd naar jullie verhalen!!:)
    Mss tot vnf!

    Xxx

  • 22 Augustus 2008 - 15:43

    Jan En Gonny:

    Niels, nogmaals een heel goeie reis, veel lol en geniet van deze mooie ervaring!!! En als ze nog een mediator nodig hebben: 06-14 63 77 31! Grinnik en groeten!!!!!!!!!!

  • 23 Augustus 2008 - 16:55

    Nicole:

    hey nielske,

    heel veel succes daar in kaapstad!!
    hoop dat je vlucht goed verloopt en de 5 maanden snel om zijn:P
    was wel super gezellig he gistere:)
    verder houden we wel contact he? :)

    groetjes nicole


  • 24 Augustus 2008 - 12:57

    Dirk Michiel:

    Heey Niels!

    Veel plezier! en een goede reis vandaag!!!

    Greets

  • 30 Oktober 2008 - 14:22

    Lindsay:

    Heej Niels!!

    Enne, alles good?
    Ik mis je bij Bart Smit :P Hoe is het daar in Kaapstad?
    En hoe was je verjaardag daar helemaal??

    Tot gauw,

    Groetjes, Lindsay

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Susteren

Niels

Actief sinds 12 Aug. 2008
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 65139

Voorgaande reizen:

07 Februari 2010 - 10 Juni 2010

Afstudeerstage

24 Augustus 2008 - 31 Januari 2009

Eerste stage in Cape Town

Landen bezocht: